trešdiena, 2013. gada 11. septembris

Izskaņa 1001 dienai...

Būs gads pagājis kopš neesmu veikusi šeit nevienu ierakstu. Darīts ir daudz, domāts daudz. Bet tomēr visu līdz galam neesmu izdarījusi. Ja sastādi sarakstu, tad ir jāplāno. Pa šo laiku daudz kas manā dzīvē ir mainījies. Dažas lietas nav vairs tik aktuālas, bet nevar teikt, ka pavisam nekas neinteresē.
Uztaisīju mazu apkopojumu ko esmu izdarījusi. Filmas skatījos bez gala, jo man nav televīzijas jau vairākus gadus, tas bija viegli. Muzejos biju, bet vajag vēl. Kino iet raiti, pirms nebiju tam pievērsusies, bet tagad viss kārtībā. Teātris daļēji, uz ko gribas nav biļešu, tāpēc tā, neesmu nekādu biļešu ķērāja. Operai jāpievēršas. Ceļa zīmes bija interesanta lietiņa, beigās jau iegāju azartā, vēl ilgi pēc tam par to man apkārtējie atcerējās un es pati ar. 101km nobraukt nu jau vairākkārt, neticēju, bet darīts. Uz baznīcu laikam sanāk vairāk ziemas periodā, vasarā izpaliek. 101dzīvnieks nav man iemūžināts. Munameģī biju, atbalstīju savējos Haanjas sacensībās. Radus apciemoju, vajadzētu biežāk. Hijumā salā paliks labā atmiņā. Skriet lietū izpildīju pavisam nesen, nu tāds gāziens bija, neviena vieta sausa nepalika. Baseinu ar apmeklēju pa ziemu, bet bez auto tagad tā grūtāk. Būs izdevība, turpināšu. Pabiju pareizticīgo dievkalpojumā, arī katoļu. Staro Rīga paliek pašvakāka, pirmā ko redzēju atstāja ļoti labas emocijas un krāsas un gaismas manā atmiņā. Ģenerāltīrīšana notiek, esmu jau divas reizes pārvākusies šai laikā un viss kārtojās un atdalās no manis ik pēc laika. Braslas slūžas biju apskatīt šopavasar, ir ko redzēt un dzirdēt.
Tagad par to kas nesanāca. Motokrosi izpalika, visu laiku bija citas darīšanas, bet esmu fans daudziem latviešiem, orientējos kas un kā. Loterijā neesmu piedalījusies, pati neticu, bet izdarīšu. Grāmatas nelasu, lasu bet ne tādas... Bākas nesavākšu, jo pie jūras neesmu diemžēl tik daudz kā gribētos.
Svārki, kleitas un jostas ir sākušās, tas nenāk viegli apzināties un citiem rādīt šo sievišķīgo pusi. Mūzika man ir daudz, bet diskā nē. Tējas esmu mēģinājusi, bet ne 10gb. Kāzās par viesi man netikt, tikai viens darbs. Legoland nav izdevies apceļot... nauda prasa savu arī par Angliju, Kanādu un Krieviju. Bet nekas nepaliks aizmirsts. Sapņošu par to arī turpmāk, visam savs laiks. Dvīņi nav, skumīgi, tas paliek nākotnē!!!! Bildes ir atlasītas, nauda nosaka kopēšanu. TV tornis ir vēl plānā.
Svarīga lieta ir uzrakstīt vēstuli savai skolotājai, bieži par to domāju, bet nesaņemos līdz galam izdarīt. Rundāles pils jāpaciemo ne darba darīšanās noteikti. Šautuve laikam nemaz mani tā vairs nevilina, izklaide laba, bet... tāpat arī peintbols, Mežakaķis, Vučko, tas viss paliek kaut kur, bet vai man tiešām to vajag??? Varbūt kādreiz. Tetovējums, daudz domāts, bet nav izdarīts. Būs noteikti. Mandala vēl jāmācās... Iestādīt koku gatvi paliek sapņu plānā, gatves mani ceļ...
1001 dienā man jāsvin uzvara pār sevi. Sastādot sarakstu tu liec savai dzīvei ritēt savādāk. Paliek interesantāk un laiks ir piepildīts. Kaut man tagad būtu vairāk laika visu to izdarīt un paspēt būt visās tais vietās kur man gribētos būt. Taču ikdiena paņem savu lielo daļu. Mēs varam tikai tiekties pēc savu sapņu piepildīšanās, izvērtēt vai tiešām man to vajag, vai nevajag šobrīd. Vai esmu tik tālu izaudzis, ka spēšu to novērtēt. Mums jāmācās novērtēt to kas mums jau ir apkārt!!!!
Sastādīt jaunu sarakstu ir mans pēdējais punkts! Pašlaik neredzu tam vajadzību. Iepriekšējais saraksts jau salika visu pa plauktiņiem, vajag tikai pašam vēlēties un viss notiks ātrāk vai vēlāk, bet būs, ja mēs tikai to gribēsim.
Uzredzēšanos kaut kur citur vai arī tepat. Ja būs iedvesma un gribēšana atkal padalīties ar jums. Atā. Smaidam!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru